Tuesday, June 14, 2011

sebenarnya

   sebenarnye  arini mood aku nak aje dr pg td..tp baru sekejap ni td aku dpt panggilan telefon dari aci salah numb....dye tny 'who is this,??aik dye yg tepon aku dye tny aku sape lak..
pastu dye ckp 'ur numb appear on my phone....owh u accidently call my phone..
hah??sorry aunty i dah lame tak topup numb nie..tgl nak mati jer nie coz dah lama tak 'bg makan'...
  kelakar plak aunty tuh ckp sbb aku ssh nak faham slank english+tamil dia...

hurm....ni 1 lg tak puas aty ....ade ke patot budak kecik baru form 2 nak sound2 aku..??kuang ajaq sgtt...
tuduh2 aku remove die kat page yg dye buat..itu fitnah nama nye...igt aku xde keje lain ke nak buat ???
cam bangang jer ghase kene tuduh ngn dak kecik...kalo pakwe aku tuduh aku psg skandle lain xpe la jugak...
hampeh tol....kalo depan mata aku nak tajang jer dak tuh...

hurmm....citer psl nora elena lak la..ali tau dah ape yg nora nmpk lam kete seth semlm....
aku tanya direct kt Siti Saleha..nasib dye gtau....selalunyer dye cam berat jer nak citer....
hahaha....

  okey setakat nie dulu aku merepek...nk out jap....pi amek barang costumer...jumpe lg dilain siaran...

No comments:

Post a Comment