Wednesday, May 18, 2011

belom sempat tulis diary arini...

cam biase la..xde yg menarik utk dikongsikan..
hidop aku selalu bosan....so,akan terjadi perkara2 yg tak berfaedah..(tapi bukan yg berdosa tau)kekeke..
hurmm....
   oooyer,,,mlm td org kg.aku meninggal sbb xcident...nama arwah tuh Razman B.Mohamad...
sama kite sedekahkan alfatihah yer...
itulah...ajal maut ditgn tuhan...org yg nampak sihat segar bugar tibe2 hilang sekelip mata..
org yg sakit bertahun2 masih lg panjang umur...
 
          wallahualam....mudah2an semua insan2 yg aku syangi dberikan kesihatan yg baik & dipanjangkan umur...
rasanyer aku tak bersedia utk kehilangan org2 yg aku sayani lagi,,,,cukup lah arwah mak sorg yg pergi...
lame rasanya aku nak sembuh dari kesedihan dulu......
semoga aku diberikan keikhlasan & ketabahan menempuhi hari yg penuh dugaan & cabaran..
amin,,

No comments:

Post a Comment